zaterdag, augustus 18, 2007

FF tsjekke,

Tent (lijkt me wel handig, het lijkt er op dat we weliswaar redelijk weer krijgen maar het niet droog gaan houden).
Slaapzak (het kan 's nachts al behoorlijk fris zijn)
Luchtbed (ligt wel zo comfortabel, de ondergrond is nogal hobbelig en Bad Bentheim is eigenlijk één grote rotsklomp die uit het Duitse landschap oprijst)
Pompje (ja hoor eens, ik ben longpatiënt, je denkt toch niet dat ik het zelf op ga zitten blazen)
Toilettas (ik wil hoe laat we het ook mogen maken 's morgens wel weer een beetje fris uit de ogen kijken)
Handdoeken en washandjes (natte vingerwerk schiet niet op en als ik mijn kleding nat wil hebben ga ik wel buiten staan tijdens een buitje)
Zwembroek (ze hebben in Bad Bentheim een prima kuurbad - daarom heet het waarschijnlijk Bad - en die wisselbaden - van warm naar nog warmer - doen me echt goed)
Verschoning (een hele week in hetzelfde (onder)goed rondlopen lijkt mij de (atmo)sfeer niet ten goede komen)
Regenbroek en jas (zie tent)
Fototoestel (en de batterijen zijn nu wel allemaal opgeladen)
Gitaar (volgens sommigen mag ik zonder het terrein niet op en ik heb geen zin dat uit te proberen - ik vind het veel te leuk om 's avonds de rust te mogen verstoren)
Tekst/muziekboeken (ik ken een hoop nummers van Johnny Cash uit het hoofd maar men wil af en toe ook wel eens wat anders horen)
Een voorraadje van mijn aanvullende drinkvoeding (het is niet de bedoeling dat ik af ga vallen, ik ben al mager genoeg)

Zo te zien heb ik bijna alles, morgen alleen nog de medicijnen inpakken,mobiel en lader in de tas gooien, de wekker erachteraan mikken (ik moet toch om zeven uur op voor de eerste medicijnen en ben dus al jaren de aangewezen man om 's morgens de supermarkt van een flinke portie versgebakken broodjes te ontlasten) en mijn beurs in mijn binnenzak steken.

En dan maar zien hoe laat de kennissen uit Noord-Holland arriveren om de bagage in de caravan en mij in de auto te laden en de hele zooi naar Bad Bentheim te transporteren.

Misschien dat ik tot dat moment nog af en toe een logje bekijk maar reken er niet te veel op. Mocht ik jullie niet meer spreken: tot over ruim een week, de 26e ben ik weer thuis, maar het zal wel maandag of dinsdag worden voor ik weer aan loggen toekom.

Oh, nog even onderaan het tsjeklijstje zetten: alles op slot, dicht en uit?

Geen opmerkingen: