donderdag, november 22, 2007

Don't copy wrong.

Al langer dacht ik erover een keer aan te geven wat ik vind dat men wel en niet met de door mij geplaatste logjes mag doen. Het was er echter nog nooit van gekomen.

Mede door de discussie over bloggen en auteursrechten (zie CiNNeR, waar ook een lijst met linken naar andere sites waar deze discussie zich afspeelt is te vinden) kwam een en ander weer eens onder mijn aandacht.

Ik heb daarom onderaan het Blog een voettekst hierover opgenomen (waarnaar in de sidebar verwezen wordt). Voor verhalen, gedichten en haiku behoud ik me hierin alle rechten voor.

Voor de overige posten volg ik de by-nc-sa licentie van Creative Commons die het werk vrijgeeft voor niet-commercieel gebruik op voorwaarde van bronvermelding en verdere verspreiding onder dezelfde voorwaarden. Wel vermeld ik nadrukkelijk de uitzondering met betrekking tot de in de vorige alinea genoemde posten. Tevens heb ik nog een waarschuwing opgenomen betreffende eventueel aanwezig materiaal van derden.

Let voor je enthousiast aan het kopiëren slaat dus wel nog even op die laatste zin onderaan de pagina.

Geen opmerkingen: