donderdag, november 01, 2007

Wat een drukte weer.

De komende week zal ik wat minder tijd hebben om dagelijks te loggen en bij anderen te lezen.

Allereerst mag ik morgen naar Groningen voor het slokdarm / maag / darm-onderzoek. Ik heb de afgelopen weken maar extra vaak spaghetti gegeten om het inslikken van lange slangen te oefenen. Ik heb al eerder een dergelijk onderzoek gehad en dat viel toen eigenlijk best mee. Tegen het onderzoek op zich zie ik dan ook niet zo op. Wel tegen het feit dat ik morgenochtend al om 8:40 in Groningen moet zijn en dat ik bovendien tot na het onderzoek nuchter moet blijven. Het is dan ook ernstig af te raden morgen rotopmerkingen te maken, niet ontbijten komt mijn humeur bepaald niet ten goede.

Vervolgens komt vanaf zaterdag tot volgende week woensdag mijn moeder weer op bezoek om een partij boeken af te leveren die ze zelf niet zo interessant meer vond en onder mij en mijn broers aan het verdelen is. Bovendien zal ze weer helpen om mijn tuin helemaal winterklaar te maken.

Maandag mag ik dan ook nog naar de huisarts voor de maandelijkse B12 injectie terwijl ik donderdag weer naar Groningen kan reizen voor de driemaandelijkse controle.

Ik schat in dat ik daarna de laatste dagen van de week nodig zal hebben om weer een beetje bij te komen van een en ander. Tussendoor vind ik echter vast nog af en toe een gaatje om hier iets neer te zetten of jullie logs met wat reacties te bestoken.

Geen opmerkingen: