maandag, december 31, 2007

De beste wensen.

De oliebollen (naturel en krenten/rozijnen), de appelflappen (ik geloof dat ze officieel appelbeignets heten), de pisang goreng en de ananasflappen zijn klaar. Over een half uurtje wordt ik opgehaald om het oude jaar uit te zitten bij de vrienden waar ik iedere dinsdag ook al eet (vandaar die ongeveer 200 baksels: met 8 kinderen en de nodige aanloop komen die echt wel op).

Rest mij nog één ding dit jaar:

VOOR IEDEREEN DE BESTE WENSEN VOOR HET NIEUWE JAAR, GELUK, GEZONDHEID, LIEFDE EN WAT JE ZELF OOK MAAR VAN BELANG MAG ACHTEN: HET ZIJ JULLIE GEGUND IN 2008.

En misschien kunnen we proberen
allemaal nu eens te leren

om in het nieuwe jaar
gewoon te doen tegen
gewoon te praten met
en niet het minst belangrijk:
er gewoon te zíjn voor elkaar

Prettige jaarwisseling, eet niet te veel (doe ik ook niet, 200 baksels maken remt de eetlust een beetje), doe voorzichtig met vuurwerk en tot ziens in 2008.

Geen opmerkingen: