vrijdag, december 28, 2007

Lappenmand.

Zo wordt mijn verblijfplaats van de afgelopen week ook wel genoemd. Een week lang werd ik geplaagd door een algeheel gevoel van onwelbehagen (laat ik toch een beetje in de Kerstsfeer blijven), wat gepaard ging met spierpijn, misselijkheid en een barstende koppijn die het af en toe nodig vond in een regelrechte migraine aanval te ontaarden (haal ik daar nou ieder jaar die griepprik voor). Zelfs het kerstdiner bij vrienden heb ik na twee uurtjes maar voor gezien gehouden omdat de migraine ondanks een imagraninjectie al snel de kop weer opstak.

Geen logjes over vreten vrede op aarde,dwaze nieuwsberichten, vreemde voorvallen of wat ik zelf zoal uitgespookt heb (weinig dus)en zelfs niet over de strapatsen van politici (als GW zich aangesproken voelt door de woorden in de Kersttoespraak moet hij maar bij zichzelf te rade gaan, mijn goede raad is toch aan hem verspild).

Later vandaag of anders morgen maar weer een aflevering van het vervolgverhaal (het wordt nog een kunst om het voor oud en nieuw af te ronden geloof ik) en ondertussen maar eens zien dat ik overal weer zoveel mogelijk van wat jullie zoal hebben geschreven alsnog lees.

Geen opmerkingen: