donderdag, februari 07, 2008

Het gaat de goede kant op.

Met de aanhoudende neusverkoudheid die mij al zo ongeveer sinds de kerstdagen plaagt. Ook de drukte neemt langzaam iets af, de meesten hebben inmiddels hun beschikkingen voor huur- zorg- en kindertoeslag ontvangen en voorzover ze dat van belang vonden even door mij na laten kijken.

Ook bij de nota's voor de leden van de motorclub komt het einde in zicht: ruim driekwart is klaar, nog goed twintig te gaan. Op zich eigenlijk niet eens zo heel veel werk, het meeste is steeds hetzelfde, ik hoef alleen de naam/namen en adressen aan te passen en het van toepassing zijnde bedrag in te vullen nadat ik de juiste nota heb geselecteerd (lid, medelid, donateur, clubweekend of herinnering voor nog openstaande posten vanuit 2007) maar als je ogen je maar een kwartier tot twintig minuten achter elkaar achter de pc toestaan en je af en toe ook nog wat anders wilt of moet doen gaat er toch heel wat tijd in zitten.

Zo moest ik vandaag voor een aantal onderzoeken naar Groningen. Dit waren onderzoeken die met grotere tussenpozen worden gedaan: nierpomp (waarbij je een infuus krijgt met een radioactieve marker waarna er ruim vijf uur lang om de haverklap een buisje bloed en een urinemonster van je verlangd wordt) en een uitgebreid longfunctie onderzoek. De uitslagen krijg ik volgende week donderdag als ik nog een keer naar Groningen mag voor de gebruikelijke driemaandelijkse controle.

Het is echter toch echt de bedoeling dat alle nota's komend weekend op de post gaan waarna ik hopelijk weer wat meer aandacht aan mijn én jullie logs kan gaan besteden.

Geen opmerkingen: