maandag, juli 21, 2008

Geld stinkt niet?

Een vrouw uit Oldenzaal zag kans vlak voordat ze op vakantie ging het daarvoor gereserveerde geld door het toilet te spoelen. Tijdens toiletbezoek viel de € 900 uit haar broekzak. Gelukkig voor haar konden gemeentewerkers nadat ze alarm had geslagen met behulp van een camera het geld in het riool opsporen. Na drogen aan de waslijn kon de vrouw alsnog op vakantie.

Nu zet ik sowieso al vraagtekens bij het bewaren van € 900 in je broekzak, maar wat ik me vooral afvraag is of het niet verstandig was geweest het voor het drogen eerst ook even grondig af te spoelen. Daarover wordt echter niets gemeld.

Ik heb altijd al wat mijn twijfels over het waarheidsgehalte van de uitdrukking "geld stinkt niet" en in dit geval lijkt me dat pertinent onwaar. Ik zou dit geld trouwens ook om hygiënische redenen liever niet ontvangen.

Geen opmerkingen: