maandag, augustus 04, 2008

Wasmisschien

Er klinken af en toe vreemde geluiden in mijn bijkeuken.

Bij nadere inspectie blijken die uit de wasmachine te komen die af en toe behoorlijk rammelt en wat moeizaam draait. En als hij aan het centrifugeren toe is is het kabaal achter in de tuin te horen en dondert het bakje knijpers dat op de er bovenop staande droger staat naar beneden.

Ik geloof dat het ding na 10 jaar trouwe dienst van het ene moment op het andere last van ouderdomskwaaltjes heeft gekregen.

Ik vermoed dat er een lager niet meer als zodanig functioneert. Morgen maar eens bij de wasmachineboer informeren of er nog enige kans is dat dit voor een redelijke prijs te verhelpen is. Als dat niet tot de mogelijkheden lijkt te behoren zal er een nieuwe moeten komen.

Op de hand wassen vind ik namelijk niet echt een reële optie dus er zal toch iets moeten gebeuren. Anders vrees ik dat ik mijn wasmachine binnenkort beter "was(t)misschien" kan noemen.

Geen opmerkingen: