woensdag, september 10, 2008

Weg van teruggeweest.

Ben ik net een beetje bij met het lezen van al jullie schrijfsels na mijn vakantie in Bad Bentheim (alleen met de WoW verhalen ben ik nog maar op de helft) ga ik alweer weg.

Morgen vertrek ik naar Den Haag voor het huwelijk van mijn jongste broer op vrijdag en de receptie in Amsterdam (waar zijn - nu nog aanstaande - vrouw vandaan komt). Ik vrees dat ik volgende week maandag dus opnieuw kan beginnen met het bijlezen wat jullie deze week weer aan je log hebben toevertrouwd.

Daarmee komt er nog geen einde aan mijn periodes van afwezigheid: eind van de maand is er een overzichtsexpositie in Galerie Kunsthard in Oosterhout. Al dan niet toevallig valt dit samen met de kunstroute in Brabant en vormt het dus een goede reden om de vrienden in Brabant weer eens een paar dagen met een bezoek te vereren.

Tussendoor nog een paar controles in Groningen (een bezoek aan de oogarts en controle van de bloedspiegel van een van mijn medicijnen die toch weer iets te hoog was) en zo krijg ik de maand wel vol.

Vanavond eerst nog een bestuursvergadering van de motorclub, daarna mijn bagage voor dit weekend bij elkaar zoeken en inpakken. Badderen moet maar morgenochtend voor ik om half helf op de bus naar Heerenveen stap om de trein te halen.

Geen opmerkingen: