vrijdag, mei 29, 2009

Plantjes.

Laat ik eerst maar eens verder gaan met het afronden van mijn verblijf in Rijswijk. De beestjes hebben we gehad, nu dus tijd voor de plantjes. Zoals de meidoorns die in het park dat ik op weg naar de kinderboerderij doorkruiste volop in bloei stonden.

Ook op het volkstuincomplex en in het parkgebied erachter waren trouwens genoegbloeiende planten te zien zoals kastanjes die ik eigenlijk nog nooit ergens anders heb gezien: ze bloeien namelijk rood.

Ook een mooie donkere akelei en een plant vol bloemschermen bestaande uit een aantal grotere bloemen met daartussen een scherm van kleinere bloempjes leverden fraaie plaatjes op.

Natuurlijk stond er nog veel meer in bloei, maar om daar nu allemaal foto's van te plaatsen voert mij wat te ver. Ga eens kijken in een park bij jou in de buurt zou ik zeggen en ontdek dat er zelfs midden in een stad nog genoeg moois te fotograferen valt.

Geen opmerkingen: