zondag, augustus 09, 2009

Waar was ik gebleven?

Maar eens even in het archief gekeken waar ik het over had voordat ik wat minder goed in mijn vel kwam te zitten en wat ik daardoor hier nooit verteld heb. Vakantie op de Veluwe, verjaardag, Peije Dei dat is het wel zo ongeveer geloof ik. Over mijn verjaardag kan ik kort zijn: die verliep als gewoonlijk met weinig visite (mijn familie moet toch ook maar eens naar Friesland verhuizen), wat telefoontjes en kaartjes en werd samen met mijn moeder gevierd door de tuin maar weer eens grondig op te ruimen en er wat nieuwe planten in te zetten (mijn moeder schijnt te denken dat mijn tuin onbegrensd is en sleept altijd een kofferbak vol plantjes en stekken mee). Het geplande uitje naar de Orchideeënhoeve om de vlindertuin daar eens te bewonderen raakte daarbij wat tussen de wal en het schip en komt een volgende keer hopelijk aan de beurt.


Je moest trouwens terwijl je zo in de tuin bezig was wel uitkijken dat je niet een kat in de zak vond. Piet/Pietermans/Zwarte Piet/Malle Pietje (al naar gelang de streken van het moment te gebruiken - zolang de "iet" klank er maar in zit schijnt het hem verder weinig uit te maken) wenste steeds hoogstpersoonlijk te controleren of er niets van zijn gading werd weggegooid.

Later vandaag nog een korte samenvatting van de vakantie.

Geen opmerkingen: