woensdag, februari 03, 2010

Even rust.

Mijn broers en hun vrouwen zijn zaterdag ondanks de sneeuw goed aangekomen: alleen de laatste kilometers binnen de bebouwde kom moesten wat rustiger aan. Terug zorgde het weer voor wat meer vertraging: een half uur extra reistijd, maar ook de terugreis is verder goed verlopen.

Inmiddels zijn de spullen die ze bezorgden opgeborgen/uitgesorteerd en heb ik de papierwinkel in een ordner zitten met lijsten van al wat voor de IB-aangiftes 2009 en 2010 nodig is, lijsten met nog te ontvangen bedragen en nog te verwachten (af)rekeningen, een overzicht van wat er inmiddels allemaal af/opgezegd is en andere papieren die mogelijk nog van belang kunnen zijn. Zover alles dus op een rijtje.

Zaterdagavond zelfs nog tijd gevonden om na het diner met varkenshaas, champignons, champignonsaus, aardappelschijfjes en spruitjes met paprika en spekjes de jubileumavond van de motorclub ter gelegenheid van het 25 jarig bestaan te bezoeken.

Inmiddels komen ook de eerste vragen om hulp bij belastingaangiftes al weer binnen, maar die mensen zullen even een weekje geduld moeten hebben: ik ben er nu wel even aan toe om een paar dagen níet voortdurend tegen spullen en papieren van mijn moeder aan te lopen of daar mee bezig te zijn. Mijn vrienden in Brabant hebben aanstaande zondag om 15.00 uur een opening van een expositie die naar de naam "Fantasy" luistert in de Mariakerk, Wilhelminalaan 63, Oosterhout. Ze hadden me daar al eerder voor uitgenodigd en het lijkt mij een aangename manier om de gedachten even helemaal op een ander spoor te zetten, dus morgenochtend vertrek ik weer eens richting het zuiden des lands. Maandagmiddag of -avond ben ik weer terug en, drukte met belastingaangiftes en de administratie van de motorclub voorbehouden, hoop ik dan ook weer wat regelmatiger te loggen en jullie logs te lezen.

Geen opmerkingen: