vrijdag, november 05, 2010

Music Corner.

Eerder dit jaar meldde ik al eens dat ik een deel van de nalatenschap van mijn moeder in een nieuwe gitaar had gestoken en wat ruimte had gemaakt aan de muur om de gitaren daar op te kunnen hangen. Dat was namelijk zowel voor mij (qua ruimte) als voor de gitaren een stuk handiger dan hun eerdere plaats op of achter de bank.

Inmiddels is dat hoekje verder uitgebreid met een plank met twee lade kastjes waarin stemapparaat, snaren, plectrums en overige toebehoren zijn opgeborgen, staat de muziekstandaard er ook in plaats van opgevouwen in een la te liggen en is er een barkruk gekomen waarop ik bij het gitaarspelen geen ruzie met leuningen en dergelijke heb. En aan de andere kant van de kamer, recht er tegenover, staat het onlangs gekochte opbergrek met alle muziek- en tekstboeken.

Volgens mij is mijn music corner nu helemaal op orde.

Geen opmerkingen: