dinsdag, december 14, 2010

Internot.

Vanmiddag hield internet er hier ineens mee op. Reden? Schiet mij maar lek: ik kan zonder internet niet op de site van Telfort kijken of er een storing bekend is en ook bellen gaat wat lastig. Lukt wel, maar dat wordt met het mobieltje een behoorlijk dure hobby. Dus heb ik het maar even afgewacht en zojuist meldde Outlook ineens dat er mail was en dus ook een verbinding.

Morgen kom ik bij iedereen wel even bijlezen en ga ik wel bedenken of wat ik vandaag te melden dacht te hebben dan nog interessant is.

P.S.: de aktie van de Vogelbescherming waar ik in een eerder logje melding van maakte loopt prima: er zijn inmiddels 36.000 handtekeningen/kerstkaarten binnen om de regering op te roepen iets voorzichtiger met onze leefomgeving om te springen. Maar er moeten toch veel meer mensen zijn in Nederland die de natuur een warm hart toedragen, dus er is nog ruimte genoeg voor meer ondersteuning.

Geen opmerkingen: