donderdag, juli 21, 2011

Thursday challenge: Yellow

Er zijn op internet een heleboel foto uitdagingen te vinden en hoewel ik nooit een vaste deelnemer aan dergelijke dingen zal worden vind ik het wel leuk om af en toe eens mee te doen als ik een geschikte foto voor een daarvan heb of het onderwerp me genoeg aanspreekt om speciaal op jacht te gaan naar die ene foto. Bij Melody kwam ik al diverse keren de "Thursday challenge" tegen en deze keer heb ik een foto die volgens mij precies in het thema van deze week past.

Zonnebloem - detail



















Sunflower - detail

There are a lot of photo-challenges to be found on the internet and though I may never become a weekly submitter to either of them I like to take part whenever I have a photograph that fits the theme or in case the theme looks attractive enough to me to go and try to get the right picture.
I found "Thursday challenge" at the blog of Melody and as I was already planning to publish a photograph that to my opinion fits this weeks theme perfectly........

Ook meedoen?/ Want to participate? : CLICK

Off-topic: als je dan toch bij Melody kijkt lees dan gelijk even haar log "Adoptie Emmen" over haar actie voor Dierenpark Emmen. (We hebben wel deels dezelfde lezers, maar er zijn onder mijn lezers die nooit bij haar komen vast ook mensen die het dierenpark een warm hart toedragen en een beetje extra promotie kan nooit kwaad (toch?)

Geen opmerkingen: