donderdag, september 22, 2011

Druk, drukker, drukst.

Maandag weer goed thuisgekomen nadat ik me in Brabant prima vermaakt had met bezoeken aan een stuk of tien ateliers.

Om thuis te ontdekken dat ik deze week genoeg te doen zou hebben. Dinsdagmorgen heb ik altijd de huishoudelijke hulp, dinsdagmiddag ga ik altijd naar vrienden waar ik dan ook eet en er een gezellige avond van maak. Alleen ging deze week die gezellige avond niet door omdat een ingelaste vergadering van het bestuur van de motorclub verschoven was van woensdag naar dinsdagavond.

Dat kwam eigenlijk goed uit, want er lag ook een briefje van iemand in de deur die een probleempje met zijn belastingen opgelost wilde hebben, dus die kon ik blij maken met een afspraak voor woensdag.

Vandaag mocht ik dan naar de huisarts voor het verwijderen van een paar hechtingen (er was een plekje op de huid weggesneden - niets meer op gehoord dus het zal wel goed geweest zijn) en aan de praktijkverpleegkundige voor de controle van de bloeddruk.


Daarna kon ik inkopen gaan doen in verband met een verjaardag morgen. Zoals gebruikelijk zorg ik weer voor een lekker stuk gebak (deze keer een cake met banaan en kleine cakejes voor de kinderen met chocoladeglazuur en fruitsprinkels) en zonder zelfrijzend bakmeel, taartgarnering en roomboter in huis wordt dat wat lastig. De cake staat nu in de oven, daarna de cakejes nog en het glazuur maken en dan ben ik klaar voor het kinderfeestje van morgen. (het eindresultaat is nu te zien: ik moest toch nog met foto's van de afgelopen week aan de gang dus deze gelijk ook maar even gemaakt).

Nadat ik eerst de dinsdag ingeleverde bonnetjes en barstaten van de motorclub in de administratie heb verwerkt.

En dan is er zomaar alweer een week voorbij. Zaterdag en zondag wil ik dan proberen de diverse schrijfopdrachten verder uit te werken (eerste aanzetten heb ik al, nu nog een goed lopend verhaal er van knutselen).

Geen opmerkingen: