donderdag, februari 02, 2012

Brrrr.

Ik ontdekte dat ik het tweede deel van mijn dekbed deze winter helemaal nog niet in gebruik had genomen. Sterker nog: ik had nog steeds het zomerdeel in gebruik en niets eens het voor/najaardeel.

Dat heb ik deze week dus maar rap veranderd: op de bovenverdieping heb ik geen kachels, wordt alleen enigszins op temperatuur gehouden door het gevelkacheltje in de hal. Dat tegen de temperaturen van de afgelopen nachten bepaald niet opgewassen is zodat de temperatuur op de bovenverdieping, inclusief mijn slaapkamer, daalt naar 10-12 graden. (Gelukkig wel Celcius ;) )

Inmiddels is de bestuursvergadering ter voorbereiding van de ledenvergadering geweest, is de agenda voor de ledenvergadering uitgewerkt en in de ledenlijst zijn alle wijzigingen verwerkt en zijn alle namen weer eens goed op alfabet gezet (de secretaris/ledenadministrateur is niet zo handig met Excell en zette bij iedere wijziging dus maar een nieuwe regel onderaan bij het bestand zodat dit langzaam maar zeker een behoorlijk chaotisch geheel was geworden).

De contributienota's zijn ook verzonden dus tot de ledenvergadering krijg ik alleen volgende week woensdag nog het bezoek van de kascommissie, verder kan ik het wat de motorclub betreft even rustig aan doen. Inmiddels heb ik echter ook de eerste afspraken voor belastingen al staan (vooral controles en eventueel wijziging van voorlopige aanslagen, de aangiftes komen op het moment dat de belastingdienst al die brieven verstuurd heeft) en moeten er ook nog twee kleine bedrijfsadministratie (van ZZP'er/kleine zelfstandige) worden afgerond.

Toch nog genoeg te doen binnenshuis dus. Dat houd me mooi uit de kou die buiten rond het huis waait.

Geen opmerkingen: