maandag, maart 05, 2012

Vreemd.

Meestal zijn het de fratsen van reclamemakers die mij met verbazing vervullen of voor het ndige vermaak zorgen.

Zoals die kopieermachines die voor 141% voordeel zorgen. Het voordeel is dus groter dan de oorspronkelijke prijs, of te wel: je krijgt geld toe als je met hun machines kopieert. Zo'n ding wil ik ook; dan ga ik alles wat los en vast zit kopiëren.

Of een middeltje tegen schimmel in de badkamer dat begint met de mededeling dat schimmels makkelijk en veilig zijn. Als dat zo is vind ik de daarop volgende mededeling dat ze ook nog snel te verwijderen zijn eigenlijk helemaal niet meer interessant.

Vanmorgen is het echter het NOS-journaal dat voor de nodige verbazing zorgt. Daar beweert men namelijk dat er vannacht drie grote branden hebben gewoed in Limburg. Die blijken vervolgens gewoed te hebben in Heerhugowaard, Koog aan de Zaan en Voerendaal. Nu heb ik de laatste weken misschien wat minder goed op het nieuws gelet, maar voor zover mij bekend hebben er recent toch echt geen uitbreidingen op deze schaal plaats gevonden van het grondgebied van Limburg.

Geen opmerkingen: