zondag, oktober 29, 2006

Beet.

Begin september schreef ik in het verslag van het weekje Bentheim nog enthousiast over Beethoven de tien jaar oude boxer die daar ook ieder jaar aanwezig is.

Vrijdag was ik nog even bezig met de foto's van Bentheim en bedacht me toen ineens dat ik eigenlijk de eigenaren van Beethoven ook wat van de foto's van hem zou moeten sturen. Een voorgevoel?

Een half uurtje geleden kreeg ik een mailtje dat Beethoven vanmiddag tijdens een bezoek aan kennissen in Noord Holland, dezelfde die mij jaarlijks ophalen voor Bentheim, geheel onverwacht was overleden.

Image Hosted by ImageShack.us


Beet; het ga je goed in doggie-heaven, sloop je niet alle rubberkippen,
maar laat je er een paar voor de anderen over?



Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
(aanklikken voor groter)


Ik kreeg van Cora nog wat foto's van Beethoven, met het verzoek of ik in ieder geval die hierboven aan de rechterkant staat wilde plaatsen, en later nog een tekening die hierboven links staat. Bij deze dus, ik heb van de overige foto's bij ImageShack een diashow gemaakt:


(Flashplayer bestand)

Geen opmerkingen: