vrijdag, november 03, 2006

Even rust.

Maar niet heus. Alleen sloeg gisteravond (OK, eigenlijk heette het tegen die tijd al nacht) UPC op tilt zodat ik niets van de journaals en actualiteitenrubrieken van gisteren heb gezien. Dus kan ik er ook moeilijk iets al dan niet zinnigs over gaan loggen nietwaar.

Vanavond de herkansing,UPC willing, met een debat tussen Balkenenden en Bos bij RTL. Het zal mij benieuwen wie zich morgenochtend het meest beledigt voelt.

Ondertussen heb ik me vermaakt met mijn fotoarchief. Ook kwamen er nog wat foto's van Beethoven via de mail met het verzoek in ieder geval één daar van bij het log te zetten omdat hij daarop ondanks de niet helemaal optimale scherpte van de foto precies stond zoals Cora hem in herinnering heeft. De andere foto's heb ik er in een diaserie ook maar bij gezet.

Tussen de buien door heb ik nog even een paar boodschappen gedaan en wat spullen voor morgen bij elkaar gezocht. Dan is er namelijk weer een ontmoetingsdag van de Johnny Cash fanclub en het is wel handig als ik dan even de bijgewerkte lijsten meeneem van alles wat ik al heb. Reistijden uitgezocht via internet, pinautomaat geplunderd (het beroerde is dat die dingen je bankrekening prima weten te vinden en het net zo hard weer terug halen) en bad vol laten lopen.

Dus nu komt eindelijk die rust waar ik het in de kop van dit logje over had. Ook morgen zal ik waarschijnlijk pas laat weer hier verschijnen, niet dat ik van plan ben extreem laat terug te komen, maar ik moet de nieuwe aanwinsten toch ook even afluistere, bekijken of doorbladeren. Als je dus nog iets te melden hebt en een reactie van mij terug verwacht is bij deze verklaard waarom dat morgen wat langer dan anders kan duren.

Correctie (een half uurtje later): ik kan helemaal niet naar die dag van de fanclub: ik vergeet helemaal dat ik morgen naar een verjaardag moet van een hele goede kennis (één van de mensen die geholpen heeft in de tijd rond mijn transplantatie) die 70 wordt.

Geen opmerkingen: